مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

مراکز خرید دبی

 

مرکز خرید کارفور دبی

 

این مرکز خرید هم یکی از بزرگترین مراکز خرید کامپیوتر در  دبی می باشد که قطعات کامپیوتر – و وسایل و تجهیزات الکترونیکی خرید و فروش می شود، و این مرکز خرید در الالشندغه  واقع گردیده است. مسافران تور دبی پاییز 94میتوانند با خرید کردن در این مرکز خرید زیبا لذت خرید در یک سفر خوب را تجربه کنند.

 

مرکز خرید کارفور

 

مرکز خرید کارفور

 

مرکز خرید اربیان دبی

 

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی مهر 94فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده اشاره کرد.در مرکز خرید اربیان دبی علاوه بر این فعالیت ها، تمامی سرویس هایی که در طول روز به آنها نیاز پیدا می کنید، وجود دارد.

مسافران تور دبی پاییز94 میتوانند در این مرکز خرید بهترین کالاها را خریداری کنند. در این مرکز خرید می توانید مالیات خود را پرداخت کنید، فعالیت های بانکی خود را انجام دهید، بسته های پستی خود را ارسال کنید و در کنار همه این کارها به خریدهای خود نیز بپردازید.

 

مرکز خرید اربیان

 

مرکز خرید اربیان

مطالب مرتبط:

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: