نوشته شده توسط : یوسفی

قلعه نادری لافت قشم از جاذبه های دیدنی و تاریخی جزیره قشم به حساب می رود که کنار تپه ای که در روستای لافت دیده می شود قرار دارد که بومیان آنجا آن را قلعه نادری می گوینداین بنا برای گردشگرانتور قشم ویژه تعطیلات دی 94 که علاقه مند به این نوع سازه ها هستند جذاب است. قابل ذکر است که که این قلعه در نزدیکی چاه طلا واقع شده است که به همین دلیل برخی معتقدند که قلعه نادری لافت قشم به زمان قبل از اسلام برمی گردد. در سفر تور قشم زمستان 94 می توانید از نزدیک این قلعه را بازدید کنید و متوجه شوید که که معماری این قلعه به قلعه پرتغالی ها شباهت دارد .

 

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبركرك ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوكرك جزاير  در دهانه خليج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بين هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم دی 94می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند كه از آن جمله دژهاي هرمز ، قشم و لارك را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتي که بيش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهاي آهكي و گچي با ملاط ساروج محلي ساخته شده و همچنین طي يك قرن نیز چندين بار استحكام بخشي و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم آذر 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: قلعه های تاریخی قشم ,قلعه نادری لافت قشم , قلعه پرتغالی های قشم , جاذبه های تاریخی قشم , بناهای تاریخی قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

تپه تاریخی کولغان قشم یک جاذبه تاریخی جزیره قشم به حساب می آید و کولغان یا کولغ به زبان محلی می باشد که به معنی چاله های است که در زمین حفر می کنند و هیزم می سوزانند و ذغال درست می کنند . این تپه ها به دریا راه دارد و نزدیک به سد خاکی بالاتل می باشد و تپه تاریخی کولغان قشم دارای منظره ی زیبایی می باشد که گردشگران تور قشم پاییز 94 را به سمت خود جذب می کند . قابل ذکر است که در بالای این تپه ها اثرهای معماری که بسیار قدیمی هستند به چشم می خورد . در بخشی از تپه ها قبرهایی دیده می شود و اتاق های کوچک نیز وجود دارد که برخی معتقدند احتمال این که منطقه در گذشته نمایشگاه ناهید بوده باشد زیاد است. مسافران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 که به بناهای تاریخی علاقه مند هستند می توانند بازدید از تپه تاریخی کولغان قشم را در برنامه های سفر خود بگنجانند. 

 

کاسه سلخ قشم یکی از جاذبه های دیدنی قشم به شمار می رود که در ساحل جنوبی جزیره واقع شده است که به طول 5 کیلومتر است که فاقد پوشش گیاهی می باشد . تا چشم کار می کند برهوت است به گونه ای که هیچ اثری از حیات نمی باشد و تپه های کوچک و بزرگ که به شکل مخروط هستند دیده می شود که برای گردشگران تور قشم دی 94 مجذوب کننده است . در منطقه کاسه سلخ قشم چشمه ای از گوگرد از زمین جوشیده است که باعت شگرف است ، در کل این منطقه فضایی آرام دارد برای کسانی که مسافران تور قشم آذر 94سکوت هستند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های تاریخی قشم , دیدنیهای قشم , جاذبه های گردشگری قشم , دیدنی های قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

غواصی در قشم

غواصی در قشم یک جاذبه ی تفریحی به حساب می آید و همچنین قابل ذکر است که  مدارسی برای آموزش غواصی وجود دارد که از سرتاسر ایران برای آموزش به این مدرسه ها می روند و در آنجا غواصی را یاد میگیرند . مکانهای زیادی برای غواصی در قشم وجود دارد که گردشگران تور قشم پاییز 94 می توانند شنا در اعماق دریا را تجربه کنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: غواصی در قشم , آموزش غواصی در قشم , مدارس غواصی در قشم , تصاویر غواصی در قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی دریای قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ برای میهمانان تورقشم می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی برای مسافران تور قشم پاییز 94 به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

hotel shams qeshm

هتل شمس قشم سوئیتهای دوخوابه دو تا شش تخته با امکانات اتاقهایی که با تخت های دبل-توئین-کابانا-محیطی بسیار آرام و زیبا و دلنشین برای گردشگران تور قشم آبان 94 در نزدیکی سواحل غربی جزیره قشم نزدیک به ساحل دریا می باشد هتل در فاصله پانصد متری مراکز خرید ستاره فردوسی - پردیس و خلیج و مرجان قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل برای مسافران تور قشم آذر 94 اینترنت در لابی و پارکینگ می باشد. هتل دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد که مسافران و میهمانان می توانند از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران لذت ببرند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی و مراکز خرید نیز نزدیک می باشد و مسافران می توانند در کمترین زمان به مراکز مورد نظر خود برسند .

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره قشم , هتل های سه ستاره قشم , معرفی هتل در قشم , بهترین هتل های قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد