هتل های معروف دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل مارکو پلو دبی

هتل 4 ستاره مارکو پلو دبی در خیابان الموتینا در منطقه دیره واقع شده استاین هتل در چند قدمی مترو قرار دارد وگردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند به راحتی با مترو در شهر رفت و آمد کنند. فاصله هتل تا ترمینال 1 فذودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر است، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل 126 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، وای فای رایگان، حمام و ... هستند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و ... در آن سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.گردشگران تور دبی اسفند 94با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری نمایند.

 

 


هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره و لوکس دبی قرار دارد. این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. همچنین یکی از خدماتی که این هتل به مسافرانتور دبی نوروز 95ارائه می دهد داشتن پارکینگ رایگان است.

از امکانات هتل دیزرت پالم دبی می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... اشاره کرد.گردشگران تور دبی زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات این هتل استفاده نمایند.

هتل دیزرت پالم دبی

 

 


هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

 هتل فور سیزن از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. از نظر موقعیتی این هتل در ساحل جمیرا ، منطقه معروف دبی ، قرار گرفته است و یکی از هتل های لوکس دبی محسوب می شود. هتل فور سیزن ریزرت دارای 237 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، حمام لوکس، تلویزیون و ... می باشند.

این هتل تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. هتل فور سیزن برای ورزش دوستان بسیار مناسب است ، دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد. این هتل با امکانانت بی نظیر خود سفری خوش و لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما مسافرانتور دبی نوروز 95به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل فور سیزن می توان به رستوران، استخر، نگهداری کودکان، سونا، جکوزی، ساحل اختصاصی، دو استخر رو باز، اینترنت رایگان، اتاق جلسه، اتاق کنفراس، تالار جشن، زمین بازی، ترانسفر فرودگاهی برای میهمانانتور دبی زمستان 94و ... اشاره نمود

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: