بهترین هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.


هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید.گردشگران تور ترکیه اسفند 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آوانتگارد استانبول ترکیه چهار ستاره

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه هتلی تمیز و مرتب با طراحی و چیدمان زیبا می باشد . هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که مسافران تور ترکیه میتوانند از این فروشگاه ها خرید نمایند . هتل دارای 84 اتاق مجهز و تمیز می باشد و دارای سه سوییت می باشد. اتاق های هتل ضد صدا می باشند که مسافران می توانند در آرامش کامل استراحت نمایند. هتل آوانتگارد استانبول ترکیه مجهز به اتاق جلسه می باشد که مناسب برای جلسات کاری می باشد . هتل دارای امکانات دیگری شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی که مسافران تور ترکیه نوروز 95بتوانند در کمترین زمان بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند, سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان عزیز , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان هتل تدارک دیده شده است.

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: