هتل های دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل های دبی

 هتل کالیفرنیا دبی

 هتل کالیفرنیا دبی یک هتل سه ستاره مناسب برای افرادی است که به قصد تجارت , کار و یا گردش وتفریح به دبی سفر می کنند. این هتل مجهز درمنطقه پر جنب و جوش دیره واقع شده است . نزدیکی به مراکز تجاری شهر دبی  از ویژگی های بارز هتل کالیفرنیا در دبی می باشد .موقعیت هتل کالیفرنیا دبی از همه نضر و هر سلیقه ای مناسب است نزدیکی اسن هتل به مراکز خرید دبی ومراکز تجاری سبب شده تا مهمانان این هتل را از بین هتل های دبی برای اقامت انتخاب کنند. در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.ازهتل تا جاذبه های توریستی دبی فاصله بسیارکم می باشد.  فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 3 کیلومتری از این مرکز اقامتی واقع شده است .

 امکانات هتل  کالیفرنیا دبی : استخر سرپوشیده ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، لابی ، سالن کنفرانس ، تالار ، روزنامه ، سرویس فرنگی و بسته های ناهار ، از جمله امکانات رفاهی هتل کالیفرنیا می باشد . اجرای موسیقی شبانگاهی توسط خوانندگان هندی ، پاکستانی ، فیلیپینی و بنگلادشی در کلاپ شبانه هتل ، اوقاتی شاد و سرگرم کننده را برای علاقه مندان به این دست برنامه ها مهیا کرده است .

مسافران تور دبی مهر 94و گردشگران میتوانند با اقامت در این هتل بهترین لحظات را سپری کنند.


 هتل کی پورت این دبی

 هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگرانی است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن بهره برده است .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهمانان تور دبی مهر 94به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

هتل کی پورت این دبی

 

هتل کی پورت این دبی

 

هتل کی پورت این دبی

 

رستوران هتل کی پورت این دبی

 

هتل کی پورت این دبی

 

اتاق های هتل کی پورت این دبی

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: